Halloween dag på Tullinge Gymnasium.

Sitter med endast morgonrock på mig och ska snart börja klä på mig och fixa mig för en chill kväll hemma hos Jocke med några andra, kommer bli nice.
Hade Halloween dag i skolan också idag, var riktigt kul och vår klass ägde och såg riktigt läskiga ut. Jag och massage gänget var massörer som var psykopater, heheh.
Gick runt så hela dagen, fick dessutom lite bilder på andra klasser också, clownerna var ju riiiktigt läskiga, jag är livrädd för clowner så det var ju klart att dom skulle på mig.
Sen när klassen hade lektion tog jag bort sminket och satte mig i kaféterian med Jocke,Rasmus,Alex, Sonny och Crille å snacka med dom hela rasten. Sen drog jag till SP klassen och fota dom för deras tema var mumier, asläskiga. Sen skulle allt papper slängas så jag var en snäll kamrat och hjälpte till och städa. Stog ett tag och snacka med Erik,Emanuel och Adam också innan deras lektion börja.
Drog sen till Huddinge Sjukhus med tjejerna för dom skulle hämta läxböcker för de ska ha HLR kurs på lovet. Drog sen till Pulsen med Cissi och handla lite, sjuuukt billigt.
Tagga hem sen,har käkat och duschat. Är taggad på en myskväll med chips och nån bra film, men nu ska jag gå och va social med mina vänner så heido.♥









Kommentarer
Postat av: Lina

Va fina ni va!

2011-10-29 @ 20:33:06
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0