When you least expect it.

Love is like war, Easy to start, Difficult to end, Impossible to forget...
Hade en riktigt rolig kväll igår, började med en tacokväll med mamma och pappa. Fixade mig sen och drog hem till Jocke där Jacob och Alex var. Satt och kolla på massa roliga klipp på youtube och snacka lite. Sen drog jag och mötte upp Erik vid bussen som inte var så taggad egentligen på att komma efter att ha gjort högskoleprovet i 8h, men han kom ändå.
Vi satte igång Insidious som jag redan sett så kunde inte riktigt hålla käften när alla läskiga scener skulle komma och man kan ju inte riktigt säga att resten av gänget blev glada på mig,heheh.
Sen kom Rasmus också när vi satt och kolla på en ny film, var inte så taggad på film då så satte mig i köket istället och snacka med Jocke och Rasmus.
Alla drog hem runt 3 tiden, tog bussen och åkte en station, mycket nödvändigt.
Sara slagga över hos mig, låg i sängarna och käka chips med guacamole, somnade runt 4 tiden.
Idag har vi bara legat i soffan och kollat film och käkat tacos, härligt.
Men nu är jag så jääävla rastlös, ta en promenad maybe.♥

den här scenen från filmen igår, h e l v e t e va vi skrek, hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0