why do most of us ignore the chance to miss?

Gillar dig men du verkar inte fatta det!
Sitter nu änrligen med mjukiskläder framför datan och väntar på att maten ska bli klar. Kom hem för inte så länge sen, har varit först hemma hos gammel mormor och hållt henne sällskap och sen efter det fixa jag dricka, fan va taggad jag är på halloween nu!
Idag hade vi värsta sovmorgonen, men lyckades försova mig ändå, missa bussen hemifrån så fick gå ner till stationen, missade då bussen där med så fick ta tåget och gå till skolan, rolig morgon.
Hade alternativ medicin där vi kolla på nån tråkig film och sen hade jag massage där Sandra gjorde en helkroppsmassage, hur jävla skönt som helst. Träffade Elin på bussen också så vi satt och tagga till festen vi ska på nästa helg, kommer bli sjukt kul.
Ska försöka plugga lite naturkunskap nu, så heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0