Yeah I think you're cute.

När du älskar, blir du sårad.
När du är sårad,hatar du.
När du hatar, försöker du glömma. 
När du försöker glömma,börjar du sakna.
När du väl har börjat sakna,kommer du förälska dig igen.


Ursäktar att jag inte bloggat nåt (fredag) men jag har verkligen inte orkat.
Tog 07.22 tåget in till stan med Sandra, käkade muffins till frukost och när vi kom in till stan var det tomt vid bion, öhh vi vart jätte chockade och trodde det skulle krylla av massa tjejer, men icke!
Stod att dom öppnade igen kl.11 så vi satte oss på donken, köpte en varsin cola,käka muffins och bullar. Sen gick vi på en promenad runt i stan och sen fick vi våra biljetter.
Tagga tillbaka till skolan, var ju riktigt onödigt eftersom jag hade slutat, men ville träffa jocke av en anledning meeen så paja min mobil så fick inte tag i honom, käka lunch i skolan med Jossan sen hade hon prov, så jag vänta på henne och sen drog vi hem.
Jag var på fett dåligt humör eftersom min mobil är heelt paj nu, totally broken,aweesome!

Nu är jag svintrött, sminket är borttaget och borstat tänderna har jag gjort, hej sängen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0