5.)En gammal bild på dig själv.

kunde bara inte välja en bild,så gjorde ett collage på mig under åren,fyfan va man såg ut!

Bild 1: Halloween 2006
Bild 2: Hösten 2009
Bild 3: Sommaren 2007
Bild 4: År 2008
Bild 5: ?
Bild 6: Vintern 2010


Shit vad man har förändrats under åren som gått,kan inte riktigt säga att jag ångrar att jag var "emo" för alla har sina perioder,jag kan erkänna att jag till och med var fjortis ett tag.
Men måste säga att jag var grymt jävla ful som emo,det var inte förns jag fick mitt löshår (bild 5) som jag vart riktigt nöjd.
Men jag är riktigt glad att jag inte är det längre och är "normal" nu hehe. På bild 6 var jag modig och raka sidecut,saknar det lite faktiskt,det var liksom jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0