Biomys igår med bästis.

Igår var man på bio med Jocke och såg Final Destination 5,svin äcklig den var i 3D asså.
Hoppade till ett antal gånger och blunda gjorde jag också mycket. Lite kul när hela publiken hoppa till och sen börja alla garva.
Efteråt gick vi på en promenad runt hela stan,skit mysigt i höstkylan,lite depp-mode ändå när man gick förbi alla klubbar där det spelades bra musik osv. MEN MEN snaart ere min tur så fck off.hehe.
Kom hem runt 2 tiden och eftersom alla sov så la jag mig i sängen och läste.
Idag vakna jag av att Cissi smsade och fråga om vi skulle träffas och göra labbrapporten som vi håller på med i naturkunskap så hon kom hit och vi gjorde klart rapporten,skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0