first day of the week.

Vad tycks om min nya design? Så sjukt jävla snygg och nu har jag fått bort den där dumma gratisdesignen så nu kan man kolla på tidigare inlägg osv. Nej jag är riktigt riktigt nöjd, Tack Lina!

Och så till min dag,den va hemsk,värre än va jag trodde.
Vaknade av att det var jätte mörkt i rummet och det verkligen spööregna ute,så det var ju extra svårt att gå upp ur sängen,men men.
Kom till skolan,hade idrott första timmen men när vi är ombytta och kommer till salen har en annan klass lektion där,vi vart ju lite halvt förvirrade,så visar det sig att vi tog fel tid att vi börjar 12.30 inte 11.30,duktiga tjejer!
Så vi bytte om igen och satte oss i hus 5 och snacka tills lektionen börja. Vi körde spökboll på lektionen,skit kul.
Efter vi duschat och fräschat till oss hade vi naturkunskap,rätt så intressant den här gången faktiskt.
Fick en uppgift också och jag ska skriva om vargar,finally!

dagen var väl rätt så okej med tanke på att jag fick träffa mina fina vänner,ni gör min dag!
men sen så fanns det ju andra anledningar som dagen sög men det behöver vi inte ta här :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0