Ju mer dom spottar på mig, snabbare blommar jag.

Riktigt onödig dag, låg och drog mig som vanligt i sängen tills jag var tvungen att klä på mig och gå till bussen, hade massage på morgonen där vi gick igenom det vi gick igenom igår.
Efter det hade vi tydligen ingen naturkunskap, så hela klassen flippar och går till rektorn och klagar, så slutade efter det, käkade lunch och stanna kvar tills Jossan och dom sluta så åkte hem med henne.
Kom hem, gick ner till ica och handla med mammsen och sen tog vi en långpromis med hundarna i värmen, höll på dö. Kom hem, vi städa i mitt rum och satte upp nya gardiner så nu är det skit fint i mitt rum.
Nu sitter jag här, kollar på mobiler och lyssnar på musik. Ikväll blire en myskväll med bästis, allt för länge sen bara det var hon och jag framför en bra film och käka gott.♥

if that question was to me, the answer would be No.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0