moment of the day.

Har en ny kategori i bloggen "Moment of the Day" , såg det på en polares blogg så tänkte det var en rolig grej. Tänkte först "Dagens roliga" men låter ju bara löjligt,engelska är finare.

Men idag när jag satt på bussen påväg hem så vare två fyllpall som satt bakom mig och dom stank som fan, sen när vi är vid segersjö och jag ser att min kompis Becka sitter på andra sidan av mig och vi inte sett varanda under hela bussresan, vi börjar garva båda två åt situationen och kvinnan bakom mig som är svinpackad frågar mig "får jag fråga dig en sak tjejen? Vafan sitter du och garvar åt?"
Jag svarar att jag garvar åt min kompis,då börjar hon lacka som fan på mig och påstår att jag garvar åt henne och att den här bussen är så otrevlig? Jag kunde knappt andas för jag bah ville garva,inte så lätt heller när jag ser Becka garva och alla på andra bussen flinar.
Sen när hon ska gå av vänder hon sig till mig och säger "Du vet inte vem du har och göra med sörru"
När hon går av börjar jag och becka dööööögarva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0