senaste iphone eller htc desire HD?

http://matiildablom.blogg.se/images/2011/1776995126_151357414.jpg



HTC Desire HD

 

Är ju så jävla sugen på en ny mobil, har tröttnat på min tegelsten till mobil.

Men kan inte riktigt bestämma mig av vilken jag vill ha, så sjukt svårt.

Var emot iphone förut, men nu har jag börjat älska den mer och mer så är sjuukt sugen på en dock vet jag inte vilken färg isåfall, vit är ju bara för äckligt fin men är rädd att jag kommer tröttna, svart är lättare och snyggt!

Men sen har den ju sina nackdelar, tex. att den går skit lätt sönder eftersom det är som att tappa en glasskiva, men iof är jag inte så klumpig som brukar tappa mina mobiler.

 

Men sen säger dom ju att Htc mobilerna är bättre och visst är Htc Desire HD snygg? Vart liksom kär i den från första gången jag såg den. Kan också välja vanliga Desire men den har min pappa och det är inge kul.

Fan kan nån hjälpa mig bestämma? :)


Kommentarer
Postat av: Martina

Iphone 4! :D

2011-09-30 @ 21:55:26
Postat av: Karin

Samsung Galaxy s2 är jätte bra :) snabb, laggar aldrig bra minne bra batteri :)

2011-10-01 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0