somliga ljus brinner aldrig ut.

Kvällen igår var ju riktigt grym!
Åkte in till Grönan runt fyra tiden,mötte upp resten av gänget och tyskarna,käka middag vid vattnet,riktigt mysigt. Sen börja vi dra oss mot scenen där Oskar Linnros skulle spela,stod där i ungefär en timme och mina ben dödade mig (hade styrka och kondition i skolan också).
Konserten var ju helt jävla grym,Oskar var sjukt snygg as always, jag och Fia flippade och hade skit kul. Efter mötte vi upp resten av gänget som hade dragit (tråkisar).
Dom åkte popexpressen och sen börja vi röra oss utåt,träffade Sara och hennes polare Fredrik och stannade med dem medans resten av gänget drog hem.
Kom hem 1 på natten och var ganska död,både då och idag..somnade på första lektionen.
Men vi stannade kvar på grönan för något dansband spelade så vi (Sara,Patrik,Jag och Marcus) dansade hela kvällen,skit roligt.
Sen drog vi till donken och käka och sen hemmåt.

Hela kvällen var helt underbar med massa härligt pers,nu ere bah att tagga Maggio om 3 veckor!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0