party animals!!

Tuff helg alltså,men rolig som ffaan!
Vi somnade runt 6 imorse och innan fick jag,martina och sara väärsta skratt attacken av Alex som låg i mitt rum och kallade Danne för Alergidanne och vi doog av garv.
Sen efter det däckade alla.
Jag vakna runt 10 och kunde inte ligga kvar i sängen så jag gick upp och kolla på disaster date och sen somna jag igen på soffan.
Sen kom Sara och Alex och sist Martina,vi satt och prata om festen och kolla på alla dreggiga bilder,hahah.
Drog till robbans sen med Sara och käka pizza (fyllekäk).
Sen gick hon hem för att städa efter sin bror och jag gick hem och städa. När båda var klara kom hon hit och vi har hela dagen redigerat bilder och kollat på london resan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0