Maraca-ca-ca, shake!

Idag mår man fan som man förtjänar,fy helvete va jag haatar att va bakis.
Kvällen/natten igår var ju kaos,visst hade jag roligt och garva som fan,men ändå kan jag inte riktigt säga att den va awesome,kunde inte riktigt slappna av under hela kvällen. Drog hem till Emanuel och Simon sen med ett helt gäng,sjukt kul hade man....typ.
Minns inte så mkt helt ärligt,pinsamnt nog. Jag och Danne fick skjus hem sen av Simon,skönt nog. Jessika och dom andra fick gå hem.
Idag vakna vi upp,städa lite och käka pizza (fyllekäk♥). Annars har jag inte gjort mycket,haft ångest och mått piss,men men dte får man väl leva med.

Men trots allt som hände igår så hade man skit kul!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0