Regrets and mistakes, They are memories made.

Härligt väder ute, så klart skulle man ha kavaj och svarta byxor på sig idag så jag var gaaanska varm.
Börja med att jag lata mig i sängen och kunde inte gå upp,funderade på att skita i idrotten men så kom jag på att jag missade den föra gången så jag gick upp, missade ändå bussen så fick skjus ner av pappsen. Kom till skolan och hade styrka och kondition med endast jag,Sofie och Therese.
Svenska sen där vi satt vid datorerna och jobba på vårat tal, men jag kollade endast på kolmårdens hemsida om vargbesöken man kan göra för 1000:- ,lätt en av mina stora drömmar!
Lurre sen, pasta med skinsås. Massage sen där vi hade teori men det spåra ut lite också när vi börja snacka om bloggar och grejer,hehhe.
Matte sen,jobbade på i en timme och sen satt jag och vänta på Jocke som hade tyska, åkte hem med honom och träffa Martina på bussen, alltid trevligt att träffa bruden.
Kom hem,satte mig ute ett tag med hundarna, fyfan va jag älskar dom, mina bebisar får mig alltid att må bra.

Ni gör min dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0