helt okej dag.men seg.

Halloj bloggen!
Hade värsta sovmorgonen idag men gick upp två timmar tidigare för kunde inte sova,så kunde lika gärna fixa värsta lunchen och grejer istället för att ligga och dra mig.
Käkade,gjorde te och satte mig med filten i soffan och börja läsa. Drog till tandläkaren sen där jag inte varit på två månader nu så han spände ställnigen som fan.
Drog till skolan direkt sen,hade alternativ medicin där vi snacka om läxan och så meditera vi,hela klassen somna,heheh konstigt?
Massage sen där vi fortsatte snacka lite om meditation och efter det gjorde jag och Mimmi läxan medans som andra massera.
Naturvetenskap sen som va skit tråkigt,ska skriva en labbrapport med Cissi. Man ska typ jämnföra två olika ställen i naturen osv.
Seg dag trots allt. Nu ska jag hänga upp tvätten.heido.

Jag blir så där löjlig och fnittrig och helt varm när du går förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0