Vad ska man önska sig?

Det är nu mindre än två månader kvar tills det är min tur att fylla 18.
Har lite beslut ångest om vad jag ska önska mig. Har ju förälskat mig lite i iphone 4 men den är ju fan äckligt dyr? Fan 7000 eller 6000 är ju ganska stora pengar,speciellt som en present.

Sen vill jag ha en tatuering och vet på ett ungefär vad jag vill ha för något, dock blev jag tveksam idag när Sandra sa att den spricker när jag blir gravid och det vill jag ju inte. (bikinilinjen)
Men sen fundera jag på att tatuera in mitt systers namn nånstans,frågan om jag vill ha det som första?

(jag vill ha min högre upp bara.)

Och så till sist vill jag träffa vargar på Kolmården (vet låter jätte löjligt,men en dröm!), varg är mitt favorit djur och jag har sett hur andra varit på det,blir ju så himla avundsjuk! och det skulle verkligen va ett minne för livet. Kostar liksom bara 1000kr.
http://rockester.blogg.se/images/2010/anneli_varg_1_1192997935_10600282_67961384.jpg

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0