Bästa utekvällen på lääänge!

Sitter i skolan i onödan,stressa som en jävla idiot och nu lökar jag. Så kommer man till skolan och så är läraren inte här och jag börjar nästa lektion 11.00 asså jävla skit måndag.
Eftersom jag har all tid i världen tänkte jag skriva lite om min helg (som var bästa på länge).
Först kom Cissi,Jonte och Robin hem till mig och käka middag,sen kom Danne och då drog vi hem till Elin och föra lite, sen mötte vi upp Adam och Jocke i tumba och drog till Amnesia. Och det var Elins första utekväll på krogen så det var riktigt nice. Sjöng för henne och Adam gjorde vi också. Dock gjorde jag av med liiite för mycket pengar, kortet åkte fram mot slutet så jag är typ pank nu. Köpte också en shot till danne och en cider till adam,weei. Men skitsamma,får ändå studiebidraget nästa vecka (?).
Tog nattbussen hem och drog hem till Adam och kolla film,dock somna alla tre till Ladder 49. Gick hem runt halv 8,helt döda somna vi i sängarna. Och i Lördags blev det mysfika och shopping i stan med bästis,riktigt mysigt.
Sen på kvällen var jag allt för seg för att hitta på nåt (sket både i 2 fester och bio) och låg hemma istället och kolla på the girl with the dragon tattoo med mamma och pappa. Somna runt 11,pigg chey.

mina fina kompisar Elin och Robin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0