Kärlek vid sista ögonkastet

När man ligger i soffan, proppar i sig choklad och gråter till Glee,då är det nåt fel!
Har förflyttat mig till syrrans rum och väntar på att sofia ska komma hem så ska vi ta en promenad.
Skolan idag var riktigt seg,råkade somna faktiskt för första gången på jätte länge. HAde fotografisk bild på morgonen där vi fick en till cp uppgift av vår lärare som ingen gillar, sen svenska efter det där jag och tjejerna satt i biblan och "plugga". Lunch sen och det blev pasta,mums.
Religion sen där vi faktiskt fick se Avatar,inte hela dock men några scener,hela klassen blev galna när vår lärare bytte scen mitt i när det hände nåt,hehe.'
Asså fattar inte varför jag skriver...som om nån är intresserad. Igentligen vill jag bara skriva av mig hur jag mår just nu, men eftersom vem som helst kan läsa det här,så är det nog bäst om jag håller det för mig själv.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0