So take a chance and don't ever look back.

Måndag idag och jag har sportlov, mitt sista faktiskt.
Igår köttade jag och Elina på gymmet, halvtimmes löpband och så armar på det. Tagga hem och städa mitt rum och sen senare på kvällen drog jag hem till Sara, tanken var att vi skulle ha en filmkväll, men så fråga Adam och Danne om vi ville följa med och bowla, var inte så himla taggad eftersom jag satt i mjukisdress och var rätt så ofräsch, men vi följde med ändå. Jag var grymmast woop woop (haha I wish! kom sist...)
Efter det drog vi hem till mig och kolla film och sen skjusa danne hem oss alla, slagga hemma hos sara och vi käkade lite nattkäk innan vi gick och la oss.
Vaknade runt 12 idag, fick reda på att min bebis kanske inte kommer hem igen, så det var inte direkt bästa morgonen om man säger så...får se imorgon va som händer. Ikväll blir det filmkväll igen med hela gänget,mys.




lite fler bilder från festen i fredags.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0