It's your dream, but it's my reality.

Dags att krypa ner i sängen och slagga,upp tidigt och jobba imorgon!
I lördags blev det en filmkväll hemma hos Sofia,början av kvällen var jag på riktigt dåligt humör på vissa personer, men det vart en riktigt mysig kväll,träffade lite nya männiksor och kolla äckliga skräckisar,så som hostel 2 och rec 2. Sen blev det lite sherlock holmes med Christofer och Simon för Sofia skjusade hem Rasmus. Drog hem runt 3 tiden,satt och snacka ett tag med syrran sen somna jag på soffan. Vaknade runt 7 av att mamma kom hem från Finland.
Idag har man varit ute och fotat med Sara och Johanna,frös som fan gjorde man och det kändes lite skumt att byta om mitt ute i skogen,hehe. Drog hem till Johanna sen och redigera bilderna och fikade framför Grease.
Resten av kvällen har jag kollat på wallander med mamma och nu ska jag sova. GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0