Taggar till som fan!

Den här kvällen kommer bli den bästa , vilken jävla avslutning på lovet!
Idag har jag suttit och letat en hemmafest och varit ganska taggad på att festa men känner att "fan va avundsjuk jag blir på alla som ska se Avicii ikväll" och så skrev en killkompis till mig för ett tag sen att han kaaanske kunde fixa in oss gratis, var inte helt säkert, killen som kunde fixa in oss skulle ringa tillbaka.
Jag går runt och hoppas hoppas hoppas att vi får se honom, men som pappa&mamma sa att jag inte ska hoppas för mycket. Så ringer Daniel och säger att det blir av och att vi ska föra på Grand Hotel, asså när jag la på luren skrek jag rakt ut och hoppade som en idiot, mamma och pappa kolla på mig som jag vore en idiot och bara garva.
Asså jag är så jävla lycklig, få se Avicii gratis, med VIP biljetter....asså vafan händer?
Är så jääääävla taggad, sitte rnu och väntar på att Daniel ska komma och hämta upp mig,wiiiiiiieieieiiee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0