why can’t this moment last forevermore?

Ursäktar att jag inte bloggat något idag, har bara inte haft ork.
Idag har inte jag gjort ett skit, legat och kollat på film med syrran hela dagen, drog ut på en liten biltur med Sofia senare på kvällen, åkte runt ett tag sen stanna vi till och snacka i evigheter, sen tagga jag hem och städa sen kom Sofia och strax efter kom Danne och Elina. Så vi bakade havrebollar (inte bullar daniel) medans vi vänta på Jonte och Sara som kom lagom tid till melodifestivalen.
Var väl rätt låt som vann antar jag, ändå jag på nåt sätt höll på Danny, nutte kom två i år igen, det han sa att han inte ville. Aja Loreen var galet bra,grym röst, fint upprädande och hela hon va fin.
När alla drog börja jag och Sara kolla på sagan om ringen, men båda var rätt trötta så vi kolla inte länge. Klockan är fan 3 nu, måååste sova, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0