Sara Gerne.

Älskar dig B1,dt är våra nya namn eftersom vi tänker exakt likadant.

Du finns alltid där för mig när jag behöver dig. Jag kommer aldrig glömma när du gick hem till mig den där dagen och la choklad i min brevlåda och ett litet meddelande när jag mådde som värst,säger bara det gjorde min kväll så mycket bättre än vad den var.

Du vet exakt hur jag tänker,du kan se när jag mår dåligt och du känner mig så bra.

Du får mig att må bra Sara,du får mig att le och skratta och må bra.

Har du tänkt på att det måste ha varit ödet att vi blev bästisar?

Vi var båda ledsna och sårade på den tiden och vi tog stöd hos varandra och det var så vår underbara vänskap utvecklades,och fan va jag är glad över det!

Jag vete fan vad jag skulle göra utan dig Bästis.

ILLY!♥

Mikaela ÅströmSara Gerne

Nu och föralltid.


Kommentarer
Postat av: Sara

Aaaawww känner exat lika dant för dig BFF! Finns ingen som jag kan säga allt till förutom du! Vi har alltid kul oavsätt om vi bara sitter i min säng och gör nada xD och vi får alltid så sjuka ideér som jag älskar! LOVE YOU NOW AND FOREVER <3

2010-11-05 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0